SELAMAT DATANG...WELCOME

Terima kasih diucapkan kepada pengunjung blog ARHAM CATERING.disini kami akan berusaha membantu anda merealisasikan impian anda dengan menjanjikan makanan halal dan masakan yang enak lagi harga berpatutan...kami akan buat yang terbaik untuk anda... insyaAllah...

Tuesday, December 15, 2009

=****BACKGROUND ARHAM CATERING****=

 
Arham catering ditubuhkan pada 6 mei 2007 yang dahulunya dikenali sebagai Thoyyibah catering..nama katering diubah sempena nama anak pengurus iaitu Muhamad adeeb arham b hj roslan ab rahman, selaku Executive Chef bersama isterinya hjh nasruhuda hj ngaiman yang membantu dari segi teknikal..Arham katering sedia menerima tempahan sebarang majlis pada bila2 masa sahaja.
Hj Roslan sudah berpengalam dalam bidang masakan selama 12 tahun dalam bidang perhotelan.Beliau juga pernah mengendalikan serta memasak untuk jemaah haji Malaysia bersama Tabung Haji semenjak tahun 2003 sehingga kini.Antara hotel yang beliau pernah berkhidmat adalah di Mandarin Oriental, Hotel Maya, Hotel Renaissanse, Grand continental, Palace of Golden Horses, Marriott putrajaya, Restoran seri melayu, Picc putrajaya, mahkamah putrajaya dan banyak lagi.
Arham katering berpusat di Desa pinggiran putra, putrajaya.Arham catering menerima tempahan dari anda di sekitar bangi, putrajaya, puchong, serdang dll tempat berhampiran.Selain dari itu arham catering juga ada menawarkan sewaan kanopi, kerusi, meja, scallop, kipas dan lampu dengan harga yang murah.selain drpd itu arham catering juga menawarkan sewaan pinggan cawan mangkuk sudu garfu senduk dan sebagainya untuk kegunaan majlis anda (jika tidak menggunakan khidmat arham catering pon boleh).
Akhir kata, arham catering akan melakukan yang terbik untuk merealisasikan majlis gilang gemilang anda dengan pekerja atau pelayan yang profesional serta chef2 hotel yang berpengalaman.

"YOUR SATISFACTION IS OUR INSPIRE"
semoga majlis mendapat keberkatan Allah Taala.Ameennnn..

No comments:

Post a Comment